Powitanie i kilka s艂贸w o Arice.

Hejka. 馃構
Nazywam si臋 Arleta, urodzi艂am si臋 w roku 2004. Mieszkam w Woj. 艣l膮skim, w 呕ywcu. Interesuj臋 si臋 psi膮 behawiorystyk膮, i psimi sportami. Ale mo偶e nie b臋d臋 si臋 rozpisywa膰 na M贸j temat, bo w ko艅cu to nie blog o mnie.. 馃榾
Ten blog powsta艂 z my艣l膮 o Moim psie, Arice. Mam zamiar dzieli膰 si臋 tutaj naszymi przygodami, osi膮gni臋ciami, a tak偶e r贸偶nymi radami dla pocz膮tkuj膮cych psiarzy. Ch臋tnie te偶 b臋dziemy podejmowa膰 wsp贸艂prac臋 z innymi firmami, jeste艣my bardzo ch臋tne do pomocy! 馃槆 Posty b臋d膮 si臋 pojawia艂y raz albo dwa na miesi膮c. Czasami zdarzy si臋, 偶e 3, ale raczej nie cz臋sto. Dzi臋ki temu blogowi chc臋 rozwija膰 Swoje psie pasje, ale r贸wnie偶 pomaga膰 innym, i te偶 ch臋tnie by艣my poczyta艂y o poradach dla nas. W ko艅cu ja wszystko o psach nie wiem 馃槄 A wi臋c teraz kilka s艂贸w, a raczej kilka ciekawostek o Arice 馃挀


1. Arika od ma艂ego uwielbia je藕dzi膰 autem.. Ale tylko dlatego, 偶e mo偶e bez powodu ujada膰 nam prosto do uszu. Czasami mam wra偶enie ze og艂uchn臋... 馃槀
2. Gdy Arika by艂a ma艂a (3,5 miesi膮ca) to wpad艂a do rzeki. Wystraszy艂a si臋 szczeku psa, bo by艂a bardzo strachliwa za czas贸w szczeni臋cych, i sturla艂a si臋 do wody. Na szcz臋艣cie wszystko sko艅czy艂o si臋 dobrze, a bardziej ucierpia艂am ja, ni偶 ona... (Arika skaka艂a ze szcz臋艣cia a ja p艂aka艂am bo by艂am ca艂a w kolcach i b膮blach od pokrzyw). 馃槙
3. Od tej przygody, kt贸r膮 opisa艂am wy偶ej ↑ psina ma blizn臋 na 艂apie, i zawsz臋 gdy na ni膮 patrz臋, przypomina mi si臋 ten dzie艅, kiedy prawie straci艂am kolejnego psiaczka. 馃槚
4. Cz臋sto m贸wi臋 na ni膮 "Fafel", poniewa偶 ma wielkie, wisz膮ce fafle, kt贸re s膮 niesamowicie s艂odziutkie 馃挆

5. M贸j kochany fafel za czas贸w szczeni臋cych by艂 ciapowaty... Lekko si臋 j膮 dotkn臋艂o i le偶a艂a. Czasami jak siada艂a blisko misek, to zawsz臋 trafia艂a Swoim zadkiem do miski z wod膮.馃槀馃槇
6. Arika kocha wszystko co piszczy i jest okr膮g艂e, b膮d藕 da si臋 tym poszarpa膰.. Ale zazwyczaj takie rzeczy gin膮 w 5-6 minut. Jedyn膮 zabawk膮, kt贸ra jeszcze 偶yje, jest frisbee, kt贸re ona kocha. Zrobi wszystko, aby je znale藕膰 i si臋 nim pobawi膰 馃槣

No i to wszystko.. Wi臋cej rzeczy mi do g艂owy nie przychodzi. Tutaj macie zdj臋cie tego "Fafla"
馃挓


2 komentarze:

  1. Ciekawe jak rozwinie si臋 ten blog. Obserwuje i czekam na nowe wpisy.

    Pozdrawiam
    http://ricaoa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  2. Zapowiada si臋 super! :D Czekamy na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsu艅